1.
Over bestellen
1.1 Hoe Bestel ik ?
Door op de bestel-knop te drukken, worden de gegevens van uw bestelling
automatisch in het winkelwagentje geplaatst. Vergeet niet ook de
(eventueel) gewenste lijst te bestellen !
Als u klaar bent met winkelen bevestigt u de bestelling(en), dan
worden uw adresgegevens gevraagd, daarna kunt u de bestelling doorzenden.
U ontvangt van ons direct per email een bevestiging van uw bestelling.
1.2 Hoe moet ik de lijsten bestellen
?
De meeste werken worden zonder lijst aangeboden, wij geven daarvoor
een lijst-advies.
Als u het kunstwerk ingelijst
wilt, moet u de gekozen lijst nog wel afzonderlijk bestellen in
de Lijsten-Shop.
Sommige werken zijn al ingelijst, dan zit de lijst er al automatisch
bij, ook in de prijs!
Deze werken zijn meestal
niet zonder lijst te bestellen.
1.3 Andere vragen over uw bestelling ?
per email info@sparts.nl
mobiel +31(0)6-21 242 242
2. Over betalen
2.1 Hoe betaal ik ?
Verzending vind op dit moment nog uitsluitend plaats onder rembours,
u betaalt direct bij aflevering.
Zorg er daarom voor dat op het afleveradres " het geld "
aanwezig is !
Wilt of kunt U niet onder Rembours ontvangen, dan kunt U vooraf betalen ING 69 54 11 276 .
Als onze klanten betalingen met credit-card vertrouwd vinden, zullen
wij natuurlijk ook die faciliteit gaan aanbieden.
Voor onze vaste klanten kunnen wij ook op factuur leveren.
Bestellingen uit het buitenland moeten altijd vooraf worden betaald ING 69 54 11 276 ,
( IBANNL42INGB0695411276 ; BIC INGBNL2A )
3. Over verzending,
bezorging, retouren ?
3.1 Hoe wordt de bestelling verzonden ?
In speciale verpakking verzenden wij de kunstwerken met Mikropakket,
een organisatie die extra aandacht besteedt aan de bezorging.
Per bestelling vragen wij aan u een bijdrage in de verzendkosten
van slechts € 6,50.
3.2 Wanneer ontvang ik mijn bestelling ?
Wij verzenden minimaal 1 keer per week, zodat u de bestelling binnen
10 dagen in huis heeft.
Wilt u het kunstwerk voor een bepaalde datum ontvangen, vermeld
dat dan bij opmerkingen op het bestelformulier.
Wij nemen dan contact
met u op, u moet wel altijd minimaal rekening houden met 48 uur
.
Bij extra spoed kunt u het kunstwerk ook zelf af komen halen, bel
ons dan wel eerst voor een afspraak daarvoor !
3.3 Wat doe ik als het kunstwerk niet bevalt ?
U heeft het recht om de bestelling binnen 10 dagen na ontvangst
aan ons te retourneren, in de originele of een andere goede verpakking.
U ontvangt dan van ons het bedrag dat u betaald heeft voor het kunstwerk
retour, u betaalt wel zelf (de bijdrage in) de verzendkosten.
4. Bezoek Galerie
?
4.1 Kan ik de kunstwerken ook eerst ergens bekijken?
Per 1 maart 2012 is de galerie verplaatst in Amsterdam.
U kunt ons "op afspraak"
bezoeken.
bel +31(0)6-21 242 242.
5. Kan ik
mijn sportkunst ook via Sparts verkopen?
5.1 Als kunstenaar ?
Uw sportkunst moet passen in het bestaande aanbod, stuur ons uitgebreide
documentatie over de kunstwerken, zodat wij dat kunnen beoordelen.
5.2 Als particulier ?
Over een poosje starten wij het Marktplein, daar kunnen
particulieren d.m.v. een advertentie hun kunstwerken over sport
aanbieden.
Als u daarin geinteresseerd bent, laat ons dat nu alvast weten per
email, zodat wij u bijtijds hierover meer informatie kunnen geven.
6. Overige
vragen ?
Overige vragen kunt u stellen aan info@sparts.nl
7. Leveringsvoorwaarden
Hier vind u de leveringsvoorwaarden.
8.
Hoe kan ik de sportkunst van Sparts zelf gaan verkopen ?
Wij kunnen u daarvoor
aantrekkelijke kortingen geven !
Galerie / Frame-Shop /
Sportorganisatie / Sportclub ?
Bezoek onze website of
galerie en mail ons op info@sparts.nl,
U kunt ook bellen : 020-6274482 of +31(0)6-21
242 242 ( Toine Soffers )

|